alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsspritearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Ga verder naar algemene content

MAISON MARGIELA: A LOOK INSIDE

Dit in Parijs gebaseerde modehuis is in 1988 opgericht door Martin Margiela en heeft sindsdien zijn grenzen verlegd. Sinds 2014 heeft Creative Director John Galliano modeontwerpen, technieken en vakmanschap toegepast met blijvende toewijding aan vernieuwing en kunstzinnigheid. De visuele herinnering aan een object of gevoel dat niet langer zichtbaar is, maar dat direct voelbaar is in een silhouet of suggestie.

Visuele Herinnering

De nieuwste Maison Margiela x Reebok samenwerking showt een serie van Reebok klassiekers met Maison Margiela’s iconische kenmerk, the memory of. Onder de laagjes wordt de authentieke constructie van de sneaker zichtbaar.

The Memory Of

De visuele herinnering aan een object of gevoel dat niet langer zichtbaar is, maar dat direct voelbaar is in een silhouet of suggestie.

The Memory Of

Een klassieke look als canvas gebruiken om je verhaal te vertellen. Dat is de geschiedenis van originaliteit.