Ga naar de inhoudGa naar de voettekst
Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bezorging
Account & nieuwsbrief

Met een gratis account op www.Reebok.eu kun je online winkelen en van extra voordelen profiteren. Je kunt een account op twee manieren openen:

 

De eerste stap is om in de rechterbovenhoek van de site op het pictogram 'Gebruiker' te klikken en vervolgens de stappen 'Registreren' te volgen om het proces te starten. Vul je naam en e-mailadres in, kies een wachtwoord en voltooit het proces door op 'Registreren' te klikken.

 

Bij het plaatsen van een bestelling kun je aan het einde van het betaalproces je gegevens opslaan en een account aanmaken.

 

Gefeliciteerd, je account is nu aangemaakt! We sturen je een e-mail ter bevestiging.

 

Meer hulp nodig? Probeer onze

 

 

Het is gemakkelijk om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Ga eerst naar de inlogpagina en klik op 'Wachtwoord vergeten? Klik hier om te resetten' en voer het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je account te registreren. Klik op 'Verzenden' en we sturen je een e-mail met een bevestiging dat je je wachtwoord opnieuw hebt ingesteld.


Wanneer je de e-mail ontvangt, voer je een nieuw wachtwoord in en voltooi je dit door op 'Toepassen' te klikken.

Gefeliciteerd! Je hebt een nieuw wachtwoord. We sturen je een e-mail om te bevestigen dat de wijziging is doorgevoerd.

 

Meer hulp nodig? Probeer onze

Als je je account wilt verwijderen, neem dan contact met ons op via:

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

 

Of probeer onze

Je kunt je afmelden voor onze communicatie, zoals nieuwsbrieven of marketing e-mails, door onderaan de e-mail op 'Afmelden' te klikken. Volg vervolgens de instructies.

Het kan tot 72 uur duren, voordat je verzoek is verwerkt. Het kan dus zijn dat je nog steeds enkele berichten ontvangt, nadat je het verzoek hebt ingediend.

 

Meer hulp nodig? Probeer onze

Log in op je account om je accountinstellingen te wijzigen.

Je kunt vervolgens persoonlijke gegevens zoals je wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer wijzigen. Je kunt ook je opgeslagen adressen bewerken.

 

Meer hulp nodig? Probeer onze

Zo doe je het
video