Ga naar de inhoudGa naar de voettekst
Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bezorging
Retourneren & restituties

Volg deze stappen om een retourzending te starten:

1. Als je een account hebt, ga dan naar 'Mijn account' > 'Bestellingen & retourneren'. Hier kun je een retourzending starten, afhankelijk van de status van je item. Heb je een bestelling geplaatst als gast? Voer dan je gegevens (bestelnummer en e-mailadres die gelinkt zijn aan de bestelling) in het gastengedeelte om je bestelling te retourneren.
2. Zoek de bestelling die je wilt retourneren en klik op 'Retour starten'.
3. Selecteer elk item dat je wilt retourneren, de reden voor de retour en het aantal dozen dat je gaat gebruiken.
4. Selecteer een retourmethode: afgeven bij afgiftepunt of ophalen per koerier (afhankelijk van je locatie is het ophalen per koerier mogelijk niet beschikbaar).

4.1 Als je jouw retour wilt afgeven bij een afgiftepunt: neem je pakket(ten) gratis mee naar één van de afgiftepunten van de koerier bij jou in de buurt (je kunt de lijst zien op de bevestigingspagina van de retournering en in de bevestigingsmail).
4.1.1 Bereid je retour voor:
-  Plaats het item in de verpakking — vergeet niet om andere verpakkingen van het merk, zoals hoezen en dozen, ook bij de retourzending te versturen. Als je niet langer dezelfde buitendoos hebt, kun je deze vervangen door een soortgelijk alternatief.
- Print het retourlabel (als je ophaaladres buiten de EU is, print dan het retourdocument en onderteken deze).
- Verzegel de verpakking en bevestig het verzendlabel aan de buitenkant.
- Breng je pakket(ten) naar het afgiftepunt en overhandig het retourdocument (indien nodig).
- Zorg ervoor dat de koerier het label scant en je het bewijsdocument geeft, zodat je je retour kunt volgen.

4.2 Als je hebt gekozen voor ophalen per koerier: selecteer je ophaaladres, plan een ophaaldatum en een geschikt tijdslot en klik op 'Boek retournering'.
4.2.1 Bereid je retour voor:
- Plaats het item in de verpakking — vergeet niet om andere verpakkingen van het merk, zoals hoezen en dozen, ook bij de retourzending te versturen. Als je niet langer dezelfde buitendoos hebt, kun je deze vervangen door een soortgelijk alternatief.
- Print het retourlabel (als je ophaaladres buiten de EU is, print dan het retourdocument en onderteken deze).
- Bevestig het verzendlabel aan de buitenkant.
- Laat het pakket open, zodat de koerier deze kan controleren en overhandig het retourdocument (indien vereist).

Ga voor meer informatie naar onze retourpagina.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

Goed nieuws! Al onze retourzendingen zijn gratis binnen 30 dagen vanaf de dag dat het pakket is bezorgd. Zorg ervoor dat je op tijd het proces start op onze website en gebruik de door ons geleverde retourlabels.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

Zodra je retour is ontvangen in ons magazijn, kan het tot zeven werkdagen duren, voordat deze is verwerkt. Ons kwaliteits- en controleteam beoordeelt de items vervolgens en controleert of deze voldoen aan ons retourbeleid. Je retour wordt dan geaccepteerd en de terugbetaling wordt verwerkt volgens de oorspronkelijke betaalmethode, met uitsluiting van eventuele bezorgkosten. Het kan tot 14 dagen duren, voordat terugbetalingen worden weergegeven in je account. Dit is afhankelijk van jouw betalingsprovider. Je ontvangt een melding zodra elke stap is voltooid.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

Goed nieuws! Al onze retourzendingen zijn gratis binnen 30 dagen vanaf de dag dat het pakket is bezorgd. Zorg ervoor dat je op tijd het proces start op onze website en gebruik de door ons geleverde retourlabels.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

Ga naar 'Bestellingen & retourneren' in je account om de status van je retour te bekijken. Als je een bestelling hebt geplaatst als gast, voer dan de bestelgegevens (bestelnummer en e-mailadres) in bij het trackingpagina voor gasten op de website. Je kunt ook het trackingnummer of het waybill nummer op het verzendlabel gebruiken om dit op de website van de koerier te bekijken.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

We accepteren retourzendingen binnen 30 dagen vanaf de dag dat je pakket is bezorgd. Items die zijn gekocht in de webshop kunnen niet worden geretourneerd bij een winkel.

  • Items moeten ongedragen, onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd, met alle labels bevestigd en in de originele verpakking
  • Schoenen en accessoires moeten worden geretourneerd in de originele doos van het merk en de hoezen, indien aanwezig, en moeten bij het terugsturen in een beschermende doos worden geplaatst.
  • Als je schoenen past, mag je de zolen en de schoenendoos niet beschadigen.
  • Als een item een label heeft, moet het worden geretourneerd met het label in de oorspronkelijke positie.
  • Vanwege de aard van mondkapjes en andere gezichtsbedekkende items kunnen we hiervoor geen retourzendingen accepteren, tenzij het item bij levering beschadigd of defect is.

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).

Op dit moment bieden wij geen ruilmogelijkheden aan. We hebben echter wel een probleemloos retourbeleid, waardoor je het item gratis kunt retourneren als je niet tevreden bent met de bestelling. Zodra de retourzending is geaccepteerd door het kwaliteits- en controleteam, wordt de terugbetaling verwerkt volgens de oorspronkelijke betaalmethode.

Dus als je een item hebt ontvangen dat niet de juiste maat, kleur of stijl heeft, kun je het retourneren voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het juiste product. Zo krijg je precies wat je nodig hebt.

 

Tijdens drukke periodes zoals vakanties, uitverkoop en speciale campagnes kan het zijn dat je langere wachttijden ervaart bij onze klantenservice. Het kan ook langer duren voordat je bestelling bij je aankomt, maar geen zorgen — je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

 

E-mail: klantenservice@reebok.eu

Telefoonnummers:
Frans (gratis): +33 800 905 291
Duits (gratis): +49 800 182 3248
Spaans (gratis): +34 900 751 017
Italiaans (lokaal): +39 02 8148 0689
Engels (lokaal): +44 20 4578 1092
Pools (gratis): +48 800 005 214
Nederlands (lokaal): +31 85 888 3771 (ondersteuning in het Engels)

Onze telefoonlijnen zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.30 uur (CET) en van 14.30 uur tot 17.00 uur (CET).